01.08.2010

Hei sveis!

Lillebøll har fått ny sveis. Hele sommer'n har hun vært en eneste stor floke. Heter det forresten sveis når man bare klipper litt her og endel der og håper på det beste? Med sløv saks. Jeg liker å tenke at jeg får til en slags frisyre ihvertfall.

Satt akkurat og tenkte at jeg burde hatt en egen klippe-håret-(les: flokene)-til-lillebøll saks. En skarp og fin en som klippet de flotteste frisyrer. Ikke bare på måfå. Kanskje skulle den ha klippet rett også? Det hadde vært noe.

Tror ikke lillebøll vil ha skarpere saks. Hun lirte av seg følgende kommentar mens jeg satt med tunga rett i munnen og prøvde å vatre sveisen: "Mamma, du må ikke klippe i halsen min, klipp i håret!"

Jada, jada...

2 kommentarer:

  1. Alt kan vel kalles sveis.
    Godt du klarte å unngå halsen, her har jeg en gang klipt ører...

    SvarSlett
  2. Godt barna ikke stiller så store krav mens de er små. Men det kommer... tro meg!
    Skarp saks er alfa-omega. Men best å holde tunga rett i munnen :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...