14.08.2010

Pølsefest

Da jeg var gravid med førstemann, på en av de dagene jeg var et følelsesmessig monster, da spiste jeg 4 wienerpølset på rappen. Også merket jeg at det ikke holdt, så da spiste jeg 4 til. Også så jeg på tv-serien "Jordmødre."

Når bøllepappa'n kom hjem lå jeg i en dam av snørr og tårer og mascara overalt. Også lurte han på om det var noe middag. Det var det selvfølgelig ikke. Også lurte han på om det gikk bra med meg. Det er jeg ikke sikker på om det gjorde akkurat da.


Imorgen skal vi ha pølsefest. Bittelillebøll skal døpes. Mammabøll skal ha på seg en nyinnkjøpt sommerkjole. Er meldt finfint vær og bunaden er (i tillegg til å antagelig ikke passe) for varm.

Vi har ikke beregna 8 pølser per pers, men jeg mistenker at det holder for det.

7 kommentarer:

  1. He, he, nei det holder kanskje med 7 pølser til hver? ☺ Lykke til!

    SvarSlett
  2. Lykke til med dåp, pølser og bunad!

    SvarSlett
  3. Lykke til med dåp i morra! Pølser blir bra!

    SvarSlett
  4. Og jeg har bakt kake, men det spørs om ikke hun andre lillesøstra di spiser den opp i natt. For den er gooood!!

    Sees i morgo, supersøster :) Gleder meg!!

    /Kaja

    SvarSlett
  5. Takk! Og jeg skal prøve å huske på at det kommer kake når jeg vurderer å begynne på pølse 5, 6, 7 og 8. Ikke det at det er fysisk mulig å spise mer enn 3 i ikke-gravid tilstand men...

    SvarSlett
  6. 8 pølser.... det var skikkelig mange!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...