14.12.2010

En ide!

Etter jeg hadde ødelagt 10 strykepånettpapir, kom en tanke til meg. Eller egentlig to tanker:

1) Idiot (meg selv dessverre) som legger papiret feil vei, er eplekjekk, printer ut ti ark i slengen, og vips ikke har mer papir fordi alle er ødelagt. Nettene jeg skulle gitt i julegave er solgt. Er det mulig?

2) Jeg lager et treningsnett! Hvor kom det fra? Bare fordi jeg tenkte at kanskje jeg skal orke/gidde ta noen situps daglig er det vel et godt stykke igjen før jeg trenger noe nett!? Ei venninne ytra ønske om strikketøypose, og det kan jeg nok også fikse bare jeg får en ide, men nå var det altså treningsnett jeg ville lage. Altså et nett jeg ikke får brukt for på eh... lenge.

Bilde av det jeg har tenkt til å stryke på nettet kommer snart! Bilde av bilde jeg har strøket på nettet kommer etter jeg har klart å kjøpe mer papir, printa ut og strøket på.

6 kommentarer:

  1. Og hvilket papir bruker du til printen? God idé! Jeg vil også lage nett, uten å gå deg i næringa, da!

    SvarSlett
  2. Godt med gode idèer!
    Og din siste setning måtte jeg lese mer enn en gang;)

    SvarSlett
  3. Haha. Skikkelig Surresilje!
    Hørtes ut som noe jeg kunne gjort selv, det der.

    SvarSlett
  4. Og jeg er skikkelig heldig som har fått et fabelaktig nett i posten i dag! Med noe oppi! Tusen, tusen takk. Ungene er misunnelige;-) Bergljot

    SvarSlett
  5. Du slår ikke meg uansett.... jeg klarte å printe på rett side men stryke på feil..... så sånn fant jeg ut at det går helt fint å gnikke et strykejern med stålull.... sukk....

    SvarSlett
  6. Takk for nett OG til-fra-lapper OG nydelige drops!!
    :)))
    Bra eg vant dette før det gikk galt da, ellers ville du kanskje ikkje lodda dei ut, men hatt dei til julegaver ;)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...