29.12.2010

Omgang

Så kom vi oss opp. Balanserende med lommelykter i hånd og på hue. Bittelillebøll pakka inn i tepper på armen. Lillebøll i hånda. Og Pappabøll med all bagasjen.

Pakke ut. Re opp. Omgangssyken hadde vi glemt at gikk på omgang. Lillebøll sin tur. Re av. Re på igjen. Og av. Og på. Og av. Og på. Lillebøll kapitulerte i armkroken min. På den armen jeg ikke holdt bøtta, tørkepapir, klut og håndkle. På kosearmen.


Det er strålende vær ute. Men vi må være inne. Pappabøll sover av seg sin omgang. Jeg er fyrbøter, bølleunderholder, kokke og kaffekoker.

Og tenker at det er en smule tungvint å være på hytte uten vann og barnetv akkurat nå.

3 kommentarer:

  1. Kjære folk! For eit styr med dokke! Ikkje berre ein smule tungvidt å vere på hytte når det er slike tilstander som rår! Ønskjer dokke god betring, og håpar at de får nyte litt skikkeleg hytteidyll også.

    SvarSlett
  2. Uff og uff. Hrtes ikke noe særlig ut.
    Du skal være rimelig rolig når du skal klare alt det der!
    God bedring til dere alle!

    SvarSlett
  3. lite lurt å si her egentlig. . . Annet enn 'det kommer dager efter disse' kanskje?

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...