16.12.2010

Klippe, klippe, klippe

Jeg har klipt meg. Kort. 20 cm kortere enn det jeg hadde.

Reaksjonene:
Lillebøll etter 10 min: "Det lukter"
Lillebøll etter 90 min: "Det ser rart ut på håret ditt, mamma"
Pappabøll, umiddelbart: "Kort"
Bittelillebøll: "Mamama" (sikkert oversatt til noe sånn som: Du er fantastisk fin)


Jeg gadd selvfølgelig ikke fortelle om klippekortplanene på forhånd. Da hadde Pappabøll trua med voksa kropp, skinna hue og barberte øyebryn. Og mens han var i gang ville han vel begynt med tatoveringer og narkotika også hadde det balla på seg. Og det vil jeg ikke.

Men jeg ble fin.



3 kommentarer:

  1. Ja, hva er det med menn? Hvorfor skal de bry seg om sveisen til kona? Mannen min har en greie med å kommentere på bilder fra svunne tider. Da kommer det gjerne: "Der var du fin på håret, der". Underforstått: Nå ser du f**n meg ut som ei kråke! Man kan bli irritert av mindre ;-)

    Jeg er sikker på at du ble kjempefin!

    SvarSlett
  2. Då har du vore dristig. Hadde eg klippt 20 cm, så har det vore tomt på toppen gitt!
    Dersom det bildet er av deg, så er eg sikker på at resten er like fint!
    God helg!

    SvarSlett
  3. så rart. Jeg har også klipt meg. Jeg hadde midjelangt. . Og nå snakker vi like under ørene :) halvmetern kanskje? Og så deilig det er å få av seg hår! Du ble sikkert kjempefin :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...