02.01.2011

Julia

Her har jeg sitti på hytta foran peisen. Riktignok i mer eller mindre rolige former. Men jeg har hatt det varmt og godt, og jeg fikk til og med kost meg med julemat tilslutt. Og jeg fikk lest en hel bok, når gjorde jeg det sist?

Og mens jeg har sitti og hivi kubbe på kubbe på kubbe på peisen, trilla yatzyterningene og kost meg med ikkespisegodteriveddemåldispensasjon, så har denne stakkar'n liggi hjemme i postkassa i mange dager. Tipper Pia og Elisabeth er fornøyd med at Julia har fått en omsorgsfull mor. Man velger ikke sine foreldre, mer er det ikke å si om den saken.

Nå er Julia ihvertfall pakka ut av det dårlig isolerte gråpapiret, og to par barnehender har allerede rukket og sloss om henne. Tror hun er fornøyd. Det er vi!





6 kommentarer:

  1. Hun så en smule skremt og forfrossen ut, ja. ☺

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Så bra at ugla fekk ein god heim! Og at ho overlevde kulden i postkassen din :)

    SvarSlett
  3. du har i alle fall fått i hus ei kjendisugle sånn at jeg håper hun ikke 'goes all diva on you' liksom. . . . Hihi

    SvarSlett
  4. Gratulerer med Julia!!

    Jeg hadde store planer om trollbinde universet slik at Julia skulle ende opp hos meg...(et lite forsøksprosjekt: Stemmer det at om man sender sine ønsker ut i verden så vil universet svare?- tydeligvis ikke ;-)) men fint å vite at to par barnehender kommer til å holde henne god, varm og underholdt i tiden fremover! -Det lover godt for en liten ugle :-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nytt og godt hjem til Julia :-)

    SvarSlett
  6. He he, godt hun har kommet vel fram!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...