01.01.2011

Mål

Målet for 2011 er enkelt og greit. Det skal være roligere enn 2010. Ingen flytting. Ingen oppussing. Ingen flere barn. (Ja, jeg ser at det er en teoretisk sjangs for det siste, men den er teoretisk.)

2011 skal bli et år med kos og hygge, familie og venner. Det skal være åpne dører og det skal være gjester til middag.

I 2011 skal jeg gjøre ting jeg ikke har gjort før. Jeg skal bli tøffere. Jeg skal tegne. Jeg skal lage handlenett. Jeg skal få de beste idéene. Jeg skal lage hodefotinger med Lillebøll.

Jeg skal på ferie alene med Bøllepappaen. Jeg skal på spa. Jeg skal til Danmark. Og jeg skal på hytta. Mange ganger.

2011 blir nok et fint år.

Godt nyttår!

6 kommentarer:

  1. Gode mål for det nye året. Jeg har ingen forsetter, det er så deprimerende, har heller alltid mål for et nytt år.
    Ønsker deg en fin start på 2011.

    SvarSlett
  2. Lykke til! Høres koslig ut alt det der! :)

    SvarSlett
  3. Hva i all verden er hodefotinger?
    Ellers hørtes det perfekt ut. Lykke til med året :)

    SvarSlett
  4. Et hode plassert oppå to lange streker (bein). Lillebøll har begynt å tegne seg selv slik. Om en stund kommer vel kroppen mellom hode og bein og. Og da blir det omtrent sånn som jeg tegner.

    SvarSlett
  5. Høres ut som gode planer. Godt nytt år!

    SvarSlett
  6. Høres ut som du går et flott år i vente, Silje!

    Godt nyttår til deg og dine :-)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...