04.05.2011

Eg elskar deg, du er helt perfekt, men burde du ikkje...

gitt fler blomster, sendt en melding bare for å si noe spesielt, lagd flere gourmetmiddager, massert meg, lagt deg likt med meg bare for å stryke meg på ryggen helt til jeg sovner, lest dikt høyt, hengt opp post-itlapper over hele leiligheten, stått opp med en gang klokka ringer, smurt matpakke med en liten søt lapp i, overraska meg?

Mannen og jeg skal på teater. Det blir fint. Spesielt fint akkurat nå. Liker vi ikke stykket, kan jeg kanskje skrive min egen versjon?

4 kommentarer:

  1. Hehe! Det var teater dette handla om, ja!
    Er sikker på at du kan skrive din egen versjon, og det er nok mange som kan bidra med tips :))
    God teaterkveld!

    SvarSlett
  2. kos dere masse :) gi eff i stykket og vær glad for muligheten dere har til å være alene innimellom. Det er verdt mer enn veldig mye. . .

    SvarSlett
  3. hehe, denne hørtes nå kjent ut :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...