05.05.2011

Hva jeg har sett idag:

-et ekorn
-en Lillebøll som skjønte hvordan man tissa ute og som fulgte opp ved å markere hele lekeplassen
-6 orienteringsposter. Blant annet østmarkas minste dam i betong.
-komprimatorbilen. Fascinerende hvordan en sofa blir til ingenting.
-"Hei-jeg-har-diabetes-2"-nabo. Forøvrig En interessant blikjentreplikk
-en splitter ny fryser til boden. Der forsvant alle muligheter til ikke å bake og fryse ned.
-et gammeldags syskrin som jeg nesten har sikla på i et år, som plutselig ble mitt!
-kart

9 kommentarer:

  1. Herlig oppsummering av dagen:-)
    Så enkelt kan det være!

    Flott kveld ønskes deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Eg ler no litt eg;) Ok dag vel?

    SvarSlett
  3. Høres egentlig ut som en lykkens dag. :D

    SvarSlett
  4. Lykke til med bakinga, forslår kanelsnurrer. ☺

    SvarSlett
  5. Dette hørtes ut som en fin dag :-)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. En begivenhetsrik dag! Tenk om helga blir like spennende! Klemz, ja;)

    SvarSlett
  7. Det hørtes da hut som en finfin dag, likte spes det med at syskrinet ble ditt! :-) God helg!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...