02.05.2011

Idèer og hjelp

Akkurat nå har jeg 56 figurer på et ark jeg vil gjøre noe med, en heklenettegning å tegne, deig til Oreo-kjeks i kjøleskapet, hodet fullt av idèer, en bok jeg prøvde å begynne på igår og 4 Ikeaposer med reine klær som venter på et-eller-annet. Bortsett fra de posene som nesten ikke tar noe plass, vil jeg gjøre alt. Nå!


De ser finere ut på Trines Matblogg, men smaken min var det ihvertfall ikke noe å si på. Ei heller innsatsviljen!

Og forresten, har du noen strålende idèer til hva som kan være motivet på et heklenett? Jeg er best på fingerhekling, men tror ikke det var det hun-som-ønsket-seg nettet ville ha..

3 kommentarer:

  1. Hihi, been there, done that! Så mange lyster at man blir helt satt ut. Og selv med masse energi i kroppen blir man sittende som et spørsmålstegn og måpe. Beslutningsvegring kalles det. Pyton! Håper du finner ut av det. For det verste med å ville gjøre så mye er jo at man ender opp med å gjøre intenting! Og sånn går nå dagene! ;-)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Kom meg tilfeldigvis inn hit via kriker og kroker i blogglandia. ;-) Og her var det jammen mye moro å lese! Genialt med de hendene som ble figurer, f.eks. Tenk så enkelt bare man kommer på det/ser det noe sted.

    Jeg kommer innom igjen.

    Ang. klærne: det er for eksempel pågående "Estlandsprosjekter" rundt omkring, der de som får klærne selv er med og leverer de direkte. Mine klesposer er ment å gå dit.. men de går ikke av seg selv..

    vel-ha en fin kveld!

    ~elin~

    SvarSlett
  3. ;-) Nå er jeg spent! ( og det er ikke på om du har fått gjort noe m de klærne...)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...