10.08.2011

Den perfekte toastmaster

Si at man skal være toastmaster og at man googler "den perfekte toastmaster". På første treff finner man en samlingsside der man kan bestille toastmastertekster und-so-weiter. Noen som vil gjette hvem som kommer opp som treff nr 2? Og det før hun har toastmastra en ting! Herrejemini.

(Og hvis noen ikke vet helt hvordan Google fungerer kan jeg informere om at de beste treffene blir vist først. Det er helt sant.)

For spesielt interesserte kan jeg nevne at Sturla Berg Johansen dukker opp et sted på side 2, Hank von Helvete på side 4. På side 7 kan man bestille en toastmaster fra standupnorge. Og på side 13 dukker Thomas Numme og Harald Rønneberg opp, og på side 14 (hvis du enda henger med) dukker problemstillinga: "Kan en kvinne virkelig være toastmaster, og til og med en god toastmaster", opp. Da gadd jeg ikke lese lenger.

Men her kommer jeg, den perfekte (kvinnelige) toastmaster. Tjoho!

14 kommentarer:

  1. Og nå rykker du sikkert opp på førsteplass. Får du prestasjonsangst?

    SvarSlett
  2. (... du er grei, Pia..... ) - og du er helt sikkert velegnet toastmastermateriale. Jeg har ingen tvil!

    SvarSlett
  3. Haha! Gratulerer med den flotte statusen;) Einig i at du nok hadde passa flott til dette, snart kjem nok tilboda haglande;)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at du vil følge meg! Jeg skal gjøre mitt ytterste for å vise meg tillten verdig! Stor klem fra Barbarella

    SvarSlett
  5. Første som kjem opp nå er DU :o) Sikkrt kanon å vera toastmaster! Lukke til!

    SvarSlett
  6. Ok da, så er jeg litt nervøs. Men tenkte jeg skulle kjøre lærertrikset som jeg gjør vært år ved slolestart: alle må sitte en og en til de viser at de kan være stille, og etter middagen får de heldigste lov til å dra bordet sitt inntil sidemannen.

    Men jeg er jo glad i oppmerksomhet, så tror egentlig det blir mest moro.

    SvarSlett
  7. Hihihi...gratulerer med plasseringen!

    SvarSlett
  8. Neimen gratulerer! Hvis jeg skal gifte meg en gang til, skal jeg hyre inn deg. Hilsen Bergljot, som har bryllupsdag i morgen

    SvarSlett
  9. Og jeg måtte jo bare søke for å se, hehe. Lykke til :-)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med å nu inneha plass nummer to, tre og fire! :) Du e artig :)

    SvarSlett
  11. To, tre og fire. Aiaiai, da skyver jeg jo de andre nedover på lista. Muhahaha!

    SvarSlett
  12. Wow.

    Dette kommer til å gå som smurt.
    :)

    SvarSlett
  13. Så spennende. Nå må jeg jo selvfølgelig søke jeg også. Har selv ei venninne som var toastmaster forrige lørdag. Og selvfølgelig kan kvinner dette. Blir så forbanna på de der fordommene.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...