13.08.2011

Fine ting med at ferien er slutt:

-oppvaskmaskin
-egen seng og dyna mi
-lønn
-noe som ligner rutiner
-se noen av de fineste jentene igjen
-familiebursdag
-sende avgårde et par handlenett
-et bryllup på sørlandet
-barnehage
-en ny klasse
-famileportrettegning til en medblogger
-barnestol til Bittelillebøll. På med bøyle og sele og innskjerping av foreldre som på tampen bare har latt ungen sitte på fanget og gå rundt og spising hvorsomhelst bare vi får spise i fred.

Samme hvor mye jeg prøver, tror jeg "fine ting med ferie"-lista hadde blitt lenger. Mye lenger.

8 kommentarer:

  1. dette er positiv psykologi på høyt nivå.







    ...dersom! du hadde kutta den siste setningen der.
    SKJERPINGS!

    SvarSlett
  2. Synes du har vært flink til å se det positive:)

    SvarSlett
  3. slike lister er alltid bra!

    SvarSlett
  4. -rutiner
    -leggetider
    -ekte middager
    -og snart høst!
    :)

    SvarSlett
  5. Ah, leggetidene hadde jeg glemt! Da kunne jeg nesten strøket den siste setninga og..

    SvarSlett
  6. Dette kaller jeg å se det positive i situasjonen. Flinke Silje! :-)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...