15.08.2011

Hei hverdag

hei vekkerklokke,
hei floker i håret,
hei frokostblanding,
hei matpakker,
hei morgenkaffe,
hei quiz på baksida av aftenposten,
hei P1,
hei og hå, alle ut av døra nå,
hei barnehagen,
hei jobb,
hei kolleger,
ha det kolleger,
ha det på badet barnehage,
hei middag vi ikke har klart å planlegge,
hei vask,
og oppvask,
hei kaffe og barnetv,
hei leggerutiner,
og hei Lillebøll som bare må tisse en gang til,
hei bøllepappa,
hei kveld,
og natta.

Hei hverdag, jeg har savna deg bittelitt.


Idag var en øvedag. Barna på innkjøring, og jeg klarte å glemme lommebok og nøkler. Det vil si, jeg tok med jobbnøklene, men det hjalp ikke stort. Til gjengjeld huska jeg å ta bilde av barna før sin første barnehagedag i samme barnehage, og det må jo telle litt. Imorra begynner vi på ordentlig, det kommer mest sannsynlig til å gå skikkelig, skikkelig bra.

6 kommentarer:

  1. Det går så fint, så! Og hverdagen ER deilig! Heldige oss som har det sånn!

    SvarSlett
  2. Hihi! Du får det sagt på ein ryddig og effektiv måte ;)
    Og det vil gå bra, ja!

    SvarSlett
  3. Det vil gå bra. Ferie er ferie. Hverdag er helt fint! Jeg gleder meg til hverdagen kommer skikkelig igang, jeg nå :)

    SvarSlett
  4. Nå må du for all del ikke bli så oppslukt av hverdagen at du glemmer at du faktisk skal ha en ferielignende Sørlandshelg om kun 4(!) dager.

    SvarSlett
  5. Når du skriver det på den måten så husker jeg at det i grunn er litt moro med hverdag!
    Men du? P1??? Really??

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...