13.05.2010

Blomsterbarn

Favorittsangen til Lillebøll om dagen er "Blomster små, gule, blå, titter opp av marken nå..." Jeg liker selvfølgelig best når vi kommer til "Mammalill, for hun er så snill!"


I dag gikk turen til Plantasjen. Ikke de eneste som tok turen dit på en fridag for å si det på en pen måte. Men, vi var antagelig de eneste med to vogner, to barn og en handlevogn med blomster. Vi gikk nok inn under kategorien: "Irriterende kunder som tar altfor masse plass." Pensjonistene som tviholdt på petuniaen sin mens de prøvde å brøyte seg vei frem mot kassa er i samme bås. Men jeg holder en knapp på at de er mer irriterende enn oss.

Blomsterbarna sov seg (heldigvis) gjennom hele turen. Og pappabøll presterte å forklare noen vi møtte bussen hjem at vi hadde vært på Plantasjen. Akkurat som om det var noen tvil...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...