27.05.2010

Verandalykke

Noen dager er det ekstra deilig med permisjon. Bittelillebøll er utslitt etter babysang og mammabøll får tid til å lese bok og drikke kaffe på verandaen.

Boka som leses nå er "Hva er dette hva?" av Dave Eggers. Går ikke alltid like fort fremover da jeg er arvelig belastet med en tendens til å sovne midt i en setning. Men nå har jeg fått meg nye lesebriller, så da regner jeg med å orke å lese mer enn et par sider om gangen. Kanskje jeg ikke sovner fra alle filmer lenger heller! Vi får se!


Ser forresten at blomstene burde fått vann før nå... Og boka anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...