17.06.2010

Grinekor og grinemor

Første barnehageavslutning er overstått. Barnehagekoret starta som et grinekor, og endte med at halvparten av foreldrene havna opp i koret for å trøste og dysse ned den smittsomme grinesangen som spredte seg som ild i tørt gress.

Ikke det at jeg skal kommentere grinete unger når jeg selv sitter og sipper til "jeg gikk en tur på stien." Prøvde å gjemme hodet bak Bittelillebøll, men det funka ikke helt, hun har ikke så stort hode.


Vurderer fortløpende om jeg skal:
1) godta at jeg sipper offentlig og at andre enn dyna (og til nød mannen) ser tårene mine.
2) kjøpe solbriller
3) bli Silje Steinansikt

7 kommentarer:

  1. Mødre som sipper er fine mødre:)

    SvarSlett
  2. Mm, enig med forrige kommentar. Men solbriller er uansett kuult. ;)

    SvarSlett
  3. så lenge du ikkje går for alternativ 3 så e eg fornødde vennen ;-)

    SvarSlett
  4. Joda, sett opp steinansiktet! Viktig å vise barna dine at du er STERK! Prøv gjerne å fortrenge gråten ved å le rått istedendfor.
    Solbriller avslører deg med ein gang, og vil bare få folk til å tru at du griner HEILE tida...
    ;)
    ...eller??

    SvarSlett
  5. Hehe, kjenner meg igjen i dette. Du får kjøpe deg nye flotte solbriller stemmer jeg for :)

    Stilige illustrasjoner du lager :)

    SvarSlett
  6. Solbriller er det sikkert 10 år siden jeg brukte, så det er faktisk det som er mest uaktuelt.. Hmmm steinansikt vs offentlig grining-vanskelig, vanskelig. ;)

    SvarSlett
  7. Grining er fint, synes jeg. Så lenge det ikke blir for mye hulking. Og snørr. Og maskarastriper;-)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...