03.06.2010

Nattunderholdning

Etter å ha vært våken hver 2.-3. Time hele natta i over tre måneder føler jeg at jeg begynner å få god oversikt over hva som skjer i bloggverdenen.

Jeg har fått ned meg en krangel og altfor mange som har skrevet om den.

Jeg har sett kaker som er så fancy at jeg ikke er sikker på om de hele tatt kan spises. Så noe av det lignende fenomenet på Deli i går. Cupcake så glinsende og ekkel, at selv ikke jeg som er sugen på noe søtt hele tida, falt for fristelsen. Den ultimate bloggeren baker kanskje kake som ingen vil smake?

Og selvfølgelig mange andre interessante blogger og. De må bare ikke ha altfor seriøst innhold. Prøvde å lese nettavis på natta en periode, men hvem kan forholde seg til Gazastripa på det tidspunket? Politikk og sånn må vente til sola har stått opp.

Når sant skal sies er alt lest på telefonen, med et halvt øye igjen og bokstaver og bilder som glir i hverandre.

Akkurat som resten av natta er et sammensurium av hendelser. Mat, smokk, bleie, vann, mat igjen? Her en dag la jeg ned bittelillebøll i senga si igjen uten å huske om jeg i det hele tatt hadde gitt hun mat. Hun smilte, så jeg hadde nok det.

Jeg trøster pappabøll med at når vi fyller 50 har barna flytta ut, og mammabøll kommer til å være full av energi. Kanskje.



P.S. Det kommer selvfølgelig et bilde den dagen det blir min tur til å lage fancy cupcake!

4 kommentarer:

  1. http://www.foreldremanualen.no/2010/06/hjemmelaget-bloggkavalkade.html

    Moro!:)

    SvarSlett
  2. Har sett det! Og ja, det var huset sitt det!

    SvarSlett
  3. Silje: vilken värld är viktigast? Den flummiga permisjonsvärlden eller bloggvärlden?

    SvarSlett
  4. Hmm, vanskelig å velge. Kan ikke leve uten noen av delene tror jeg. Du underholder meg jo ikke nå...

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...