11.06.2010

Utfordring

Jeg har fått min første utfordring. Tenk, det er fler enn de som er programforpliktet til det, som titter innom. Hyggelig, hyggelig! (Har en mistanke om at fler av de jeg mener er programforpliktet til å titte innom ikke gjør det, så da er det jo ekstra fint at det fortsatt er noen andre som leser)

Mitt tiende bilde i bloggen er nok hakket bedre enn det tiende til tingene våre sitt som jeg fikk utfordringa av.

Innlegget er om Lillebøll sin 2-årsdag. Stakkar'n fikk ikke vite at hun hadde bursdag før dagen var der i frykt for at Bittelillebøll skulle komme (og ødelegge dagen for Lillebøll). Familie ble invitert med forbehold om at det kanskje ble avlyst pga fødsel, men alt gikk fint. Lillebøll fikk, og kommer fortsatt til å få ha, sin egen dag. Bittelillebøll har sin en uke senere.

Legg forøvrig merke til avstanden mellom lys og lugg...

Sender utfordringa om å vise det tiende bildet som ble publisert i bloggen videre til en-to-tre på det fjerde skal det skje, mammamy og søster`n

4 kommentarer:

  1. wuuhuuu, takk for deeet!

    SvarSlett
  2. LITT bedre bilde enn på min blogg ja... he he!
    (Og kun ordet "litt" var ironisk her...) ;)

    SvarSlett
  3. Skal ikke kimse av melkekartonger!

    SvarSlett
  4. Haha:) Takk! Den skal jeg ta på strak arm. Nå er jeg spent på å sjekke hva som er mitt tiende bilde:) Søte du med dine fine bilder og tekster. Vil se deg/dere snart! Kanskje feire ferie neste helg på et vis?

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...