27.06.2011

Ekstrem opprydding

Prøver å rydde...


... det går, tro det eller ei, riktig vei!

6 kommentarer:

  1. Greit å ha noe å drive med i regnværet! Rydding er egentlig deilig arbeid - i allefall hvis man i tillegg kan kvitte seg med gammel skit.

    SvarSlett
  2. Se der ja... organisator-genet ligger ofte isolert en stund før det dukker opp :) hihihihi

    Dette blir det mer plass av... som du kan rote mer på :) hihi

    SvarSlett
  3. Jepp, jeg kjenner til dette, slik ser det ut når jeg også organiserer i noe. I starten ser det helt bomba ut når jeg drar ut alt for å starte fra bunn av, men det blir orden av slikt ;)

    Ønsker deg en god ryddedag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Ser kjent ut.. noen ganger må det bli mye verre før det blir bedre! :)
    Lykke til med ryddingen og kos deg med velfortjent ferie! :)
    KLEM

    SvarSlett
  5. God rydding! Tenk hvor fint det blir etterpå! :D

    SvarSlett
  6. Flinkis! Og så i ferien og alt da ;)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...