10.06.2011

Silje shopper sovepose av en slubbert!

-Kan jeg få hjelp med soveposer?
-Eeh, ja
-Hvor store barn er disse egentlig beregna på?
-Det er vanskelig å si, når det ikke står på
-Ja, jeg vet jo det, det er derfor jeg spør deg
-Ja, hmmm, det står ikke på denne heller, og den er helt lik
-Ja, jeg vet det, det er derfor jeg spør deg, kan du værsåsnill sjekke med noen som kan dette da?
-Ja.
Etter 5 min:
-Det var vanskelig å si, det står ikke på hjemmesida til soveposene heller.
-Nei, altså, da legger jeg ungen oppi for å prøve jeg. Og forresten, hvilken temperatur er de beregna på?
-Det er vanskelig å si, det står ikke på det heller
-Nei, men hvis jeg skal på telttur med barna mine, er det faktisk ganske viktig at de har soveposer som er varme nok.
-Ja.
-Og hva et prisen?
-Eeehh, hmmm, det står ikke skilt her.
-Nei! Og jeg vil vite hva det koster før jeg eventuelt tar med meg to soveposer jeg ikke vet om er passe i lengden eller tykkelse!
-Ja...
... Og der røyk tålmodigheten.


Prøveligging av sovepose på gulvet på XXL. Med smokk og klut. Og sur mamma.

7 kommentarer:

  1. Noen ganger undrer jeg meg hva som hadde skjedd hvis jeg hadde skjøttet jobben min på samme måte.

    Forstår godt du ble sur - men kudos for problemløsningen!

    SvarSlett
  2. er det ikke bare herlig med slike butikkansatte! som ikke har peiling og ikke har tenkt å finne ut av det de ikke har peiling på..
    ;o)

    SvarSlett
  3. Hihi... for en service (not)!

    God pinsehelg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Barna fikk sovepose forresten. Fant en stødig, kunnskapsrik mann på gsport. Og to soveposer!

    SvarSlett
  5. Frustrerende!!! Bra det ble poser til slutt. God helg!!

    SvarSlett
  6. Det var da enda godt han var så serviceminded. Siden han jobber i servicebransjen og alt. ;-) Ugh, sånne medarbeidere er pyton! Skal de selge får de i det minste finne ut av ting hvis det viser seg at de ikke kan produktene.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...