16.10.2010

Opprydding #2: Kjære dagbok








Og uka etter kyssa vi!

Vi er ikke sammen idag.

10 kommentarer:

  1. ååååå men det trodde du ikke dengang..... at dere IKKE skulle være sammen i dag :)
    Huff, jeg husker nesten alt for godt den tiden der altså.... :)

    SvarSlett
  2. Pusurdagboka! Den er gull, asså. Har et par av mine også - det er noen guttehistorier nedtegnet i den, for å si det forsiktig. Hærlig!!

    SvarSlett
  3. E det noen som IKKE kjenne seg igjen her? :D Fantastisk, Silje! Mine skoledagbøker ligg godt gjemt innerst i boden.

    SvarSlett
  4. Herlig!
    Og søren,- jeg har brent mine.

    SvarSlett
  5. Jeg trodde samtlige av mine var destruert. Dessverre kom det til meg i flytteoppryddinga til mor og far...

    SvarSlett
  6. Fantastisk!! Og skrekk og gru...lurer veldig på hårr mine e henn??!!

    SvarSlett
  7. Heldige deg som har tatt vare på dagbøker! Jeg tror jeg ikke har mine noe sted, blei vel kasta en gang på veien. Sukk.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...