27.10.2010

Verktøymannen pakker sammen

Tidligere har jeg skrevet både kjøkkenrefleksjoner , kjøkkenvettregler og prosjekt kjøkken, fra start til nesten i mål, men nå er det endelig duket for mitt siste kjøkkeninnlegg. Ihvertfall helt til noe slutter å virke og jeg må skaffe meg en hel masse bloggesympati. Men enn så lenge, fanfare og jubelhyl: Kjøkkenet skal bli ferdig og verktøyet skal bort!

Etter å ha bodd i et oppussingsobjekt siden februar har Verktøymannen bestemt seg for å pakke seg ut. Bøllepappa`n skal få lov til å bli altså, det er bare verktøyet som skal bort. Kjøkkenet skulle plutselig bli ferdig. Det betyr at jeg ikke lenger skal dele soverom med stikksag, sagblad, kappoggjærsag, sagflis, og etter hva jeg vet sikkert en oppgangssag og. Spesielt sagflisa som har stått i en matboks sånn ca februar blir greit å bli kvitt.

Denne Verktøymannen har jo litt vondt for det å kaste ting og er sånn sett en dårlig match med Verktøyfruen. Jeg undrer på om sagflisa blir oppbevart i kjelleren sånn i tilfelle vi får marsvin eller noe sånt en gang i fremtiden?
Et resirkulert bilde fra i vinter, da bloggen bare ble lest av meg selv, verktøymannen og et par til.

Det blir også fint å ikke måtte sitte på gulvet i stua. Eller altså, på gulvet sitter vi jo, på stoler. Men bak stolene har gulvet til kjøkkenet liggi i flere måneder. Og det tar jo plass. Mye plass. Men nå snart, ja faktisk i skrivende stund, ligger gulvet bak stolene der det skal ligge. På kjøkkengulvet. Og Verktøymannens frue er så fornøyd, så fornøyd!

5 kommentarer:

  1. Hihi, jeg ser for meg et lite lager av sagflis i kjelleren. Kjekt å ha, liksom! ;-)

    Får vi se ferdigbilder av det helt ferdige prosjektet?

    Sov godt da, uten selskap av diverse sager og lignende!

    SvarSlett
  2. Vel, får håpe kjøkkenet snart står ferdig, da...?

    SvarSlett
  3. Du tegner fantastisk! Her kan vi ikke sånne ting som å fikse et kjøkken... så jeg er veldig imponert!

    SvarSlett
  4. Godt at kjøkkenet vert ferdig no, så du kan få praktisert dine husmorferdigheter på skikkeleg vis ;)

    SvarSlett
  5. Du må legge inn ei teikning av det ferdige kjøkkenet også, så vi får sjå kor fint det er! :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...