13.10.2010

Ytre motivasjon

Indre motivasjon er oppskrytt. Her i huset er det den ytre som gjelder. I bunn og grunn er det så enkelt at det går ut på å være bedre enn Pappabøll. I alt.

Tidenes veddemål går ut på å holde seg unna godteriskåla lengst mulig. Den som taper må kjøpe spa-behandling til vinner'n. Og ikke minst: Ha barna mens vinner'n koser seg med deilige oljer og gnir det inn!

Vinnerinstinktet er skjerpa, jeg skal på spa! Hvis ikke er det en viss sannsynlighet for høylytt klaging, uthenging, uffing og stønning på nettopp denne nettsida. Når jeg tenker meg om kommer det vel antagelig et bittebittebittelite innlegg om seirende Silje og!

10 kommentarer:

  1. Heia Silje, heia Silje! Man gjør hva som helst for SPA! Nesten...

    SvarSlett
  2. Lykke til med oljer og gjørme og alt det der.

    SvarSlett
  3. Gud. For en elegant måte å holde seg unna snopet på. Forutsatt at man liker spa, da sjølsagt. Jeg har vært avgårde en gang, og holdt på å kjede vettet av meg. Dessuten fikk jeg overdose av panfløytemusikk ;-)

    SvarSlett
  4. Wow, det kaller jeg veddemål, gitt! Jeg heier på deg! Jeg elsker spa! Sååå deilig avslappende.

    SvarSlett
  5. Go girl! Dette klarer du. ;)

    SvarSlett
  6. For ett fantastisk veddemål. Gidder mannen å gå på spa da? Tror nok du har best motivasjon. Lykke til!

    SvarSlett
  7. Jøss, sier jeg bare. Det der hadde jeg blitt motivert av også.

    SvarSlett
  8. Jeg heier på PØ. Mest fordi jeg ikke kan se for meg han i et dempet rom med levende lys, panfløytemusikk og agurkskiver på øynene, innpakkket i alger/sjokolade/diamantekstrakter/osv. Hoho.

    Men stå på!

    SvarSlett
  9. Takker for tiltro. Og søster'n: jeg er litt enig med deg om at tanken om pø på spa er forlokkende. Men seier lokker mer!

    SvarSlett
  10. Dette er jo ren og skjær GALSKAP! Men premien hørtes jo innmari deilig ut da! Jeg unner helt klart deg denne premien! Hvem er det som har født og ammet to barn spør jeg bare? Han burde hatt spa-behandling til fruen som månedlig trekk på konto!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...