22.11.2010

Juleverksted

Sånn i tillegg til å gjøre nissestreker bedrives det juleverkstedaktivitet i heimen. Det klippes og limes og lages julekort til store gullmedaljen. Bøllemamma`n sin mamma har nemlig bestilt noen for å se om husfliddamene vil kjøpe. Jeg har bare brukt restepapir (ja, jeg hadde mye!), så jeg kan jo på et vis ikke gå i minus. Dessuten har jeg starta produksjon av handlenettene dere kan vinne på give awayen min.

Den ebaybutikken jeg kjøpte mine første nett fra har tydeligvis slutta med handlenett og begynt med kamerautstyr. Skjønn det den som kan. Har funnet noen nye steder å bestille fra, så nå venter jeg spent på å se om de er noe tess. Har noen ideèr til andre trykk også.Akkurat nå er jeg støl i strykemusklene. Det har jeg aldri vært før.

Og vil du ikke vinne handlenett, kan du vinne pakke fra A bit(ch) shy, brødpose fra Innerst i veien, eller leggvarmere hos Mamma My.

6 kommentarer:

  1. Skal sei du er flink! Eg syns eg var så utrolig flink i år - for eg er ferdig med alle julekorta! Men dei er bestilt ferdige på nett. Med bilde tatt av fotograf... Det enkle er ofte det beste...iallfall hvis vi skal få ting unnagjort her i huset.
    Men meir dokumentasjon fra julekortproduksjonen din kreves! :)

    SvarSlett
  2. Imponert!! Men hårr får du all tida frå superSilje?? Oppskrift mottas med takk frå barnlaus(huff, det hørtas veldig gammaldags og tragisk ut..) venninne som allikevel syns tida går fort!

    SvarSlett
  3. Julekortdokumentasjon skal bli, og Torill, hemmeligheten er barna. 2-åringen stryker og klipper og limer for meg. Det skulle da bare mangle!

    SvarSlett
  4. JA! Jeg vil også se bilder av julekorta'n!
    Har forelsket meg helt i de tegningene jeg har sett her inne; du har en herrrrlig strek (er det ikke det man sier??)!

    SvarSlett
  5. Klart damene vil handle kort! Kos deg med produksjonen.

    SvarSlett
  6. juleverksted er så koselig! Selv om jeg har en mistanke om at kosen kanskje mest ligger i teorien i år, for vår del. 2åring i megatrass, baby som bare skal sitte og/eller putte fingrene i øyne og/eller nesa på den nærmeste. . . . Kanskje vi begynner med juleverksted neste år? Sukk. . .

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...