06.11.2010

Opprydding #4: Veiledning





Gitt ut av Helsedirektøren i 1947. Jeg kunne sitert fra avsnittet fingersuging og lignende. For for en uvane. Har du et barn som bedriver fingersuging, kan det
avvennes. Fatt mot! Det er bare å sy små votter av lerret uten fungere på nattdrakten. Narresmokk må ikke brukes."

Forøvrig står det også at klæsdrakten til svangre kvinner bør være rommelig. Istedet for de korsettene vi bruker til daglig skal man bruke et sammenhengende underliv med seler over skuldrene.

At ingen sa til meg for 9 mnd siden da jeg var sprekkferdig at jeg ikke skulle bry meg med korsettet!

2 kommentarer:

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...