11.02.2011

Hva jeg har gjort

-Observert at deltakerne på dansegulvet beveger seg likt som bølgene.
-Droppet tannpuss, grunnet angst for kvalme av tannkremen.
-Erstattet tannpuss med potetgull.
-Spist middag og drukket vin og vann. Hadde båten giddi å liggi litt stille hadde det blitt konsumert mer vin og mindre vann.
-Spist lunch på Cafe Norden.
-Kjøpt bursdagsgaver til mannen jeg har lyst på selv.
-Spilt fotballspill.
-Stått med rompa i været i en krok på Magasinet for å stappe håndbagasjesekken med alt jeg hadde handla OG jeg fikk igjen glidlåsen! (vurderer et sehvajegfikkoppisekkenbilde for å understreke sensasjonen)
-Tatt fly hjem, grunnet sjokoladekakebaking. Tre bursdagsbarn/voksne som skal feires! Hipp, hipp!

3 kommentarer:

  1. Det var ikke lite. Jeg merker meg at det ikke står "Stått med rumpa i været og kvitta meg med lunsjen". ☺

    SvarSlett
  2. Oi, oi her har det gått unna! Men fotballspel???

    SvarSlett
  3. Fantastisk!

    ...og fikk du mannen du har lyst på selv? ;D

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...