17.02.2011

Vold i heimen

Jeg trodde jeg skulle slippe unna for han går jo for å være så snill han mannen, men idag har jeg gått med vondt i panna fra jeg stod opp. Ikke vondt-i-hodet-vondt, men heller noen-tar-vel-mye-plass-når-man-sover-og-slår-til-kona-for-å-få-enda-mer-plass-vondt.

Så, etter mange timer ser jeg meg i speilet og det ser jammen ut som om noen har prøvd å lage et snitt i panna mi. Antydninger til blod var det og hvis jeg hadde pressa hardt hadde det kanskje kommet en bitteliten bloddråpe. Kanskje.

Jeg liker å tro at jeg ikke er til skade for meg selv, så da er det vel bare en mistenkt igjen.

(Pappabøll: Nå ville det vært en fin anledning til å komme med blomster...)

4 kommentarer:

  1. Ja, hvis han leser dette, må han jo bare komme med noe. Sånn at han kommer bedre ut av dte i neste blogginnlegg:)

    SvarSlett
  2. Det bør kvalifisere til blomster, ja! Og ikke en liten bukett heller.

    SvarSlett
  3. Neiånei! Må bli blomster av sånt. Ellers er det bare å true med anmeldelse for konemishandling. Du har jo beviset! :)

    SvarSlett
  4. Helt klart blomsterkvastkvalifisert. Vidunderlig ord.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...