23.02.2011

Oppsummering

-Har tilbakelagt flere mil til fots i Tour de Paris.
-Har bestilt mat jeg ikke ante hva var fordi menyen var fransk, innehaverne italienske, jeg snakker engelsk, og det gjorde ikke de.
-Har drukket mye god vin til alle døgnets tider.
-Har overlevd turen opp og ned fra Eiffeltårnet. Upåklagelig utsikt, men kvalm av høyden.
-Overlevde også Pariserhjulet.
-Har angra på at jeg valgte tysk og ikke fransk på skolen.
-Har sitti på en fortausrestaurant, drukket rosevin, spist oliven og tegna bare fordi jeg hadde et romantisk bilde av at det var sånn man gjorde i Paris.
-Har feira mannens 30-årsdag.
-Har sett blomster og grønne blader på trærne!
-Har gått i sommersko. Vel og merke med Ulvang oppi, men det trenger vi ikke henge oss opp i.
-Har vunnet slaget om dobbeltdyna. Og konkludert med at dobbeltdyne bare er noe vi overlever på hotell i noen dager når vi er glade på rødvin og Paris.


Tegning tegnet mens jeg sitter-og-ser-romantisk-ut-med-rosevin-og-knasker-oliven kommer.

9 kommentarer:

  1. Velkommen hjem, veldig spent på hva du så og tengna gjennon rosevinrusen og olivene. Sommersko høres bra ut, Ulvang trenger vi ikke nevne nei nei, sommersko er sommersko.

    SvarSlett
  2. Grønne blader på trærne høres deilig ut. Jeg drømmer meg bort i hagebilder fra i fjor sommer, så vinteren har nok vært lang nok nå.

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake;-) Håper du fikk ekspedert euroene dine!

    Hilsen Bergljot

    SvarSlett
  4. Velkommen hjem! Må ha vært deilig med vår i Paris!

    SvarSlett
  5. Flott oppsummering :-)
    Høres deilig ut :-)

    Jeg og eldstedatteren min satt også på en fortausrestaurnt i Paris - for det var liksom noe man måtte gjøre :-)
    Hihi :-)

    SvarSlett
  6. Å, så deilig med vårlige Paris! Og du, hvis det er noen trøst, så hadde jeg fransk på skolen. Riktignok bare på videregående, som C-språk. Men dog. Men altså, poenget er at så lenge man ikke praktiserer språket dør kunnskapen hen. Den dag i dag kan jeg omtrent bare si hva jeg heter, hvor gammel jeg er, be om øl og spørre om herremannen vil gå til sengs med meg ;-)

    SvarSlett
  7. Velkommen heim!
    Eg har ein plan om å komme meg til Paris, då skal eg sitte på fortauskafe og drikke vin! Men tegning, nei, ikkje på meg. Men Mannjen er kunstnerisk :)

    SvarSlett
  8. Vår i paris hørtes deilig ut!!
    Å det med dobbeldyne er jeg helt enig i..

    SvarSlett
  9. Å, jeg kjenner at Paris må bli ett av mine prosjekt snart.. har aldri vært der, men det må jeg snart! :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...