24.02.2011

VM-antrekk


Siden både Pia og Elisabeth allerede har skrevet om VM, tenkte jeg å følge opp...

Er ikke så ofte jeg viser meg frem på bloggen, men måtte gjøre et unntak etter å ha dratt på meg lange ullsokker, korte ullsokker, ullshorts, ullundertøy, ullfrotte, ullgenser, boblebukse, dunjakke, t-skjorte, hals, en hals til og lue for å delta i åpningssermonien. Bare for å ha sagt det med en gang: Jeg er ingen maskot. Jeg prøver bare å kle meg så jeg ikke fryser ihjel

Sympatiske åpningssermonimesteren ville at vi skulle tre på oss en t-skjorte over lag en, to og tre med ull, boblebukse og dunjakke. Takk. Følte at jeg så smashing ut.

Bilde 1- Øverst: Sett ovenfra og ned. Abnorm stor mage, Michelintendenser. Eller ikke bare tendenser forresten. Skimter så vidt det er et par tær. Under jakka gjemte jeg også en t-skjorte til vi hadde for mye. Hadde jo rikelig med plass, og en bilboblering til eller fra gjør vel ingenting?

Bilde 2-Profil: Ser ut som om jeg har pukkelrygg. Egentlig var det bare mannen som ikke gadd hjelpe meg med å dra ut hetta. Bittelillebøll, som ikke skjønner all verdens, lo og lo. Og jeg var svett.


Bilde 3-Forfra: Tjukk og blid.

Heia Peru!

6 kommentarer:

  1. HA HA HA HA HO HO HO. Veldig sporty av deg å ta det med et så stort smil! Men lua var jo ok i det minste. ☺☺

    SvarSlett
  2. Nydelig outfit! Hva gjør man ikke for VM?
    Men er egentlig Peru med? Sikker på at dere sitter med riktig info der?

    SvarSlett
  3. Ryktene sier at det er en utøver.. Prøvde å google, men da kom bare noen gamle avissaker om peruanske skiutøvere som ble stoppa i tollen. Ikke uten grunn... Sikkert mer ordentlige folk som er med i år. Muligens. Vi som heier er ihvertfall relativt ordentlige!

    SvarSlett
  4. Dette er det eneste med sportsarrangementer jeg kan glede meg over. Vi (les: Norge) er gode på seremonier og arrangementer. Det er stas.

    Håper du kom deg ut av T-skjorta.

    SvarSlett
  5. Fantastisk! Ordentlig sportsånd!

    SvarSlett
  6. Ha ha, jeg måtte bare inn igjen og ta en ekstra titt. Huff av meg, stakkars deg. Hva gjør man ikke for kunsten - eller sporten. Jeg håper virkelig den ene utøveren fra Peru satte pris på sin egen heiagjeng.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...