13.02.2011

Morsdag 2012

Pappabøll: -Åssen skulle jeg skjønne at det var morsdag idag da?
Mammabøll: -Tenkte kanskje det ringte en bjelle når naboen sa det til deg for et par dager siden og jeg fulgte opp med et begeistret: "Det var bra du sa, så slapp jeg å minne han på det!"

Det ringte ingen bjelle.

Men kjære Pappabøll, jeg har googlet litt og funnet hjelp til deg: "I Norge feires morsdag den andre søndagen i februar, det vil si søndag 13. februar i 2011 og 12. februar i 2012.. Morsdagen markeres gjerne med morsdagskake, blomster eller gaver." 

Plott inn i kalenderen og kryss av etterhvert som du har ordnet kake, blomster og gaver. De som har skrevet innlegget har skrevet eller, men det var nok feil, det må nok være og.

12 kommentarer:

  1. Lite blomster og sånn her og. Men fikk fine hjemmesnekra kort i dag tidlig. Ellers var nok søndagen som vanlig, med håndballkamper og sånn.

    SvarSlett
  2. Hehe, morsomt skrevet. Håper du hadde en fin morsdag :-) Klem fra Kine!

    SvarSlett
  3. Han har jo mulighet for å rette opp inntrykket i morgen, valentins dag... Burde ikke ha ungått å høre om det, har jo vært gjentatte reklamer i flere dager.

    SvarSlett
  4. Her var det også lite oppstuss. Men jeg fikk gave, altså!

    SvarSlett
  5. Huff da.
    Disse mannfolka altså...
    Man må nesten ordne det selv om det skal skje noe, hehe...
    Håper det blir bedre neste år!

    Og håper du allikevel har hatt en fin morsdag!

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  6. Huffameg, avglemt morsdag? Sånt må rettes opp i, uten tvil. Du får krysse fingrene for en utrolig digg trøstegave! ;-)

    Her vanket det blomster, gave og kort. Men baksten måtte jeg ta meg av selv ;-)

    SvarSlett
  7. Jeg har hatt en super dag jeg! Tre*bursdag er viktigere enn morsdagen. Er mest imponert over nabominnerpåmannathanmåhuskemorsdagen og mannglemmermorsdagen!

    SvarSlett
  8. Her i huset var det bloggen min som minnet min mann på at det er morsdag i dag. LITT for seint til å orden med noko som helst...
    Ja, ja. Blir sikkert ein super morsdag til neste år! :)

    SvarSlett
  9. Jeg klarte å snike inn en liten duharvelhusketmorsdagen da vi var på lørdagsshopping. Og han svarte med menerdujegburdehattengave.. Så med bittelitt hjelp ble det pakke fra mann og barn, blomster fra min mamma og vafler hos svigerinnen.. Tilsammen ble det ganske bra! :)
    Du får plotte det inn i kalenderen på mobilen hans, så ringer den i god tid før dagen neste år! ;) Men ikke dårlig med tre bursdagsfeiringer heller da! :)

    SvarSlett
  10. Ja, dårlig med ordnings her også..... Satt og mimra igår til hotellfrokost, sammen med mamman min og lillesøster: Vi var veldig opptatt av morsdagskort og gave til vår mamma (og pappa). Men etter at det ble slutt på å lage kort på skolen - da ble det ganske slutt på hele greia.

    SvarSlett
  11. Det er vel strengt tatt barna du må sørge for husker morsdagen. i dag, derimot, i dag er dagen din kjære skal diske opp for deg - og du for ham.

    SvarSlett
  12. her er det sånn at jeg minner han på å huske sin egen mor. uten at han kobler at jeg også er en mor. Han husket det ja, men det var visst sent på dagen...

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...