08.03.2011

Fint

Så skulle det ta 28 år og 11 måneder før jeg fikk såpass med tålmodighet at jeg klarte å grille en pølse perfekt. Varm tvers igjennom. Hvilken suksess! Også så godt da.


Jeg sa det til mannen, at dette må vi ta bilde av. Sittende på liggeunderlaget med ansiktet vendt mot sola, pinnebrød, gjennomstekte pølser, Pavlovarester, Lillebøll med skramme på nesa etter å ha prøvd å gå på ski som Marit Bjørgen, Bittelillebøll som smilte og lo og koste seg i røyken, Pappabøll bålmester, kaffe på termosen og følelsen av at nå, nå endelig blir det vår!

5 kommentarer:

  1. Ååå- ja! Det burde dere foreviget! Herlig med vår!

    SvarSlett
  2. Gjennomstekt? Når jeg griller pølser på bålet satser jeg knallhardt på strategien "stapp pølsa midt i flammehavet, så blir den sotete utenpå og rå inni". God knall!

    SvarSlett
  3. Jaaaaa! Endelig bar asfalt mellom issvullene.

    SvarSlett
  4. Men ingen tok bildet?
    Hørtes uansett herlig ut.
    Hvor er min sol?
    :)

    SvarSlett
  5. Det ser inte sådär jättevårigt ut på bilden...

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...