16.03.2011

Tvkveld

Lurer på hva som er mest slitsomt å se på: Forbrukerinspektørene med tema: Bytte bank, forsikring, telefon og strøm, eller en modelljegerdame med hund(eller hund og hund fru blom), i veska. Letende etter modeller og helt euforisk uttrykker hun noe sånn som nå-er-jeg-helt-skjelven-hun-er-bare-helt-fantastisk-har-du-sett-det-ansiktet-nei-nå-må-jeg-jakte!

Ikke det at jeg ser på det siste programmet altså. Så bare det første jeg. I følge "Den store norske forbrukerundersøkelsen" (som jeg fortsatt (samvittighetsfullt) fyller ut) vurderer jeg nemlig i løpet av de neste 12 månedene å bytte bank. Og da må jeg jo følge med på modelljakting nei, forbrukerinspektørene mener jeg.

3 kommentarer:

  1. Du ser vel ikke søppel-tv, vel?! (tji-hi. Jeg kan vel innrømme at jeg tidvis selv faller for fristelsen)

    SvarSlett
  2. Jeg er glad du tar sånn ansvar for denne undersøkelsen, jeg! :D
    Ha en fin kveld, i alle fall det som er igjen av den!

    SvarSlett
  3. Ikke like enkelt å stokke kortene riktig alltid ;-)

    Godt du tar samfunnsansvar og fyller ut den undersøkelsen! Neste steg blir å følge opp ambisjonen om å realisere bankbytte.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...