15.03.2011

Så mange spørsmål.

Og så utrolig mange svar.

Jeg må innrømme at da jeg stod og tok oppvasken likt som jeg prata med MMI-mannen, var jeg kanskje ikke helt skjerpa. Og når han spurte om jeg kunne være med på "Den store norske forbrukerundersøkelsen" tok nysgjerrigheten overhånd og jeg hadde ikke annet valg enn å svare ja. Det var først når han sa: "Jaja, du får ha lykke til da", jeg skjønte at jeg muligens hadde svart feil.

Så kom undersøkelsen. Og jeg fikk tilfredsstilt nysgjerrigheten min. Og jeg registrerte at alt skulle leveres innen to uker. Det tenkte jeg ikke på da jeg sa ja. Så mange spørsmål. Og så mange svar. De tar aldri slutt. Det er jo en hel bok. Jeg har to små barn. Jeg gjør aldri ferdig en bok på to uker lenger.

Favorittspørsmålsiden min så langt finner jeg på side 106(!). Der skal man svare på om man reagerer er meget positivt, litt positivt, nøytral, litt negativt eller meget negativt på sånn ca 60 ord. Ramset opp i alfabetisk rekkefølge. Det gir naturligvis merkelige grupperinger a la: "2 glass vin daglig, aksjespekulasjon, biff, buisness og chat" eller "digital, direktør, eldreomsorg, engler og ensomhet". Eller "handlegater, hasjrøyking, helsekost, helsen min og hvalfangst" 


Av 150 spørsmålssider var det hele 1 side som var noe å blogge om. Og jeg er egentlig ikke sikker på om det egentlig var det heller...

8 kommentarer:

  1. Man kan innimellom lure på hva de er ute etter å finne ut av, når det gjelder disse testene...
    Men en god samfunnsgjerning gjør du i alle fall, da! :D

    SvarSlett
  2. Ha ha ha, du gikk på den der du også? Jeg var med i en tidligere runde og brukte definitivt lenger tid enn 2 uker..

    SvarSlett
  3. Hihi, denne var jeg med på tidligere. Det var mye litt og ditt og sånn underveis. Tror dette med blogging må være nytt, for det var ikke med da jeg deltok :)

    SvarSlett
  4. Eh, Glemte å si at jeg var innom hos deg for første gang, at du hadde flott headder! og at jeg henger meg med deg videre :).

    Klem :)

    SvarSlett
  5. Jepp. Been there, done that. Blei aldri ferdig, og tilslutt med det slutt på purrebrevene. ;-)

    SvarSlett
  6. Du får stå på!
    Du, nevnte jeg forresten at jeg møtte Elisabeth og Trine i Oslo? På førpremiere på filmen Pax?

    SvarSlett
  7. He-he... Jeg var også så dum at jeg sa ja til det litt tidligere i vinter. Gjett om jeg angra?! Men som den pliktoppfyllende pike jeg er, fullførte jeg - om enn med noen stygge ord for meg selv underveis...
    Takk for tips inne hos meg om Blogpress på Iphone. Funker veldig bra!

    SvarSlett
  8. Uff, nei sånt gidder eg ikkje bruke tid på. Tar aldri telefonen når det er snakk om telefonsalg eller forbrukerundersøkelser.
    (Hvilket fører til at eg ikkje alltid tar telefonen når det gjelder noko viktig heller, fordi telefonnummeret ser ut som eit selgar-nummer...)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...