10.03.2011

Give Away!

Endelig har jeg nådd et av målene jeg satte meg for 2011. I januar skreiv jeg: " I 2011 skal jeg gjøre ting jeg ikke har gjort før. Jeg skal bli tøffere. Jeg skal tegne. Jeg skal lage handlenett. Jeg skal få de beste idéene. Jeg skal lage hodefotinger med Lillebøll."

Og tenk, jeg har både tegna hodefotinger med Lillebøll og nå har jeg klart å lage meg en helt egen epla-butikk også! Full av handlenett til enhver anledning. Ingen grunn til å bruke pose lenger sier nå jeg. Hadde jeg ikke blogga hadde jeg nok ikke tegna så mye. Og hadde jeg ikke fått fine tilbakemeldinger fra dere hadde det heller ikke blitt noen (handle)nettbutikk. Takk! Nå er den her. Min egen lille nettbutikk. Og jeg er stolt!



Det er selvfølgelig på sin plass å dele litt. Valgfritt nett til vinnerne. Et lodd for kommentar på innlegget og linker du til meg på bloggen din eller facebok blir det et lodd til. Det er selvfølgelig bare å bruke bildene når/hvis du linker. Liker du det du leser ønsker jeg deg hjertelig velkommen som følger!

Jeg trekker 3 vinnere 2. april! Bli med, bli med!

43 kommentarer:

  1. Jeeeei!
    Så bra at du har startet eplabutikk! Gratulerer! Det var det jeg håpet på at du hadde på gang...
    Jeg er iallefall glad i å vinne (som Marit Bjørgen sa), og blir veldig glad om jeg er en av de heldige.

    SvarSlett
  2. Fantastiske du!! Eg e så stolte av deg!!!
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig! *danse litt*
    Kult med (handle)nettbutikk! :D Regner med at det vil gå som smurt :)
    Slenger meg med, jeg :)
    2 lodd og kryssa fingre
    Ha en riktig god natt!

    Bli gjerne med på vår påskekonkurranse også. Du kan lese mer om den i bloggen min - hvis du vil :)

    SvarSlett
  4. Næmen! Gratulerer så veldig masse med helt egen butikk! Stas, det!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nettbutikk :o)
    Jeg tar to lodd, jeg. Har lagt til bildelink inne hos meg, og er i grunnen ganske så fornøyd med meg selv, siden det er første gang jeg har gjort det - og faktisk fått det til :o)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med epla-butikk! Jeg er med på give-away. Og jeg linker. Det skulle bli 2 lodd, takk. Og vinner jeg ikke.... ja da får jeg handle nett sjøl. Og det er jo enkelt - nå som du har butikk, mener jeg :)))))

    SvarSlett
  7. Hei i natta:)
    Gratulerer med butikk:)
    Ikke så lenge siden jeg starta butikk selv - og det er gøy - særlig nå som jeg (og min datter, som jeg har butikken sammen med)har laget stor påskekonkurranse der inne (hvis du vil være med så se inne på bloggen min):))

    Drister meg til å ta 2 lodder hos deg jeg (har linka) selv om vinnerlykka som regel svikter...tjihi..
    La meg til som følger i går så dette passet jo godt:)

    Ha en finfin helg!
    MIMMIKLEM:)

    SvarSlett
  8. Eg må jo ta lodd, eg som pleier å vinne på dine lotteri. :)
    Ønsker meg nytt handlenett! Bruker det mykje, det som eg har, men trenger fleire! :)
    Skal legge inn link også, så to lodd takk.

    SvarSlett
  9. GRATULERER MED EPLA-BUTIKK!!!! Digger tegningene dine og kunne ønske jeg kunne uttrykke med på den måten, veldig misunnelig på det talentet....men jeg kan spille blokkfløyte, det teller vel for noe? -eller kanskje ikke...

    2 lodd til meg, takk!

    SvarSlett
  10. Hei Silje! Gratulerer med Epla-butikk! Så flink du er!!! Stas med blogging, så eg følge deg litt innpå her eg, siden eg først fant bloggen din:) Blir gjerne med på give-away og!
    God dag til deg:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Grattis med epla-butikk! Jeg tar et lodd, og så kan jeg sikkert få Ingrid sitt også.

    SvarSlett
  12. Jeg fant bloggen din nå, og vil selvsagt være med i trekningen! 1 lodd til meg, da.
    Legger meg til som følger hos deg også, jeg! Utrolig koselige tegninger!

    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  13. Gratulera, flinke deg! Veldig fine nett. 1 lodd takk.

    SvarSlett
  14. Så de på epla! Fine nett - jeg vil gjerne vinne :) 2 lodd på meg!

    SvarSlett
  15. Flotte nett! Jeg tar 2 lodd :-)

    SvarSlett
  16. Så klart jeg må være med på dette:-)!
    Herlige handlenett altså!
    Grattis med egen eplabutikk også!

    Jeg trekker 2 heldige lodd og krysser fingrene!

    God helg til deg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye med butikk!
    Det er så herlig med skryt for det man gjør og lager- og det er helt velfortjent!
    Jeg vil gjerne få bli med på lotteriet med 1 lodd i første omgang.
    :)
    God helg

    SvarSlett
  18. Jippi! Butikk! Gratulerer! Jeg trekker 2 vinnerlodd! :)

    SvarSlett
  19. To lodd til meg takk:) Mange fine nett du har på din epla-butikk:) Likte veldig godt den posen hvor det er noter på. Skulle ha lært meg den sangen:)

    SvarSlett
  20. Johooooooooooo! Så staselig med epla!!! På tide spørru meg! Gøy gøy gøy!
    Jeg er så klart med på konkurranse og tar to lodd!

    SvarSlett
  21. Så fine ting du lager. Jeg blir gjerne med på Give Away, kunne trengt et handlenett, jobber med saken om å droppe plastposer. Har linket på bloggen min, så 2 lodd, da.

    Gratulerer med Epla og fin helg!

    SvarSlett
  22. Juhuu! Gratulerer så masse! Du er flink!
    Og eg vert sjølvsagt med, 2 lodd!!

    SvarSlett
  23. Heisann. Har veldig lyst på handlenett fra deg. Jeg blir med på ett lodd. Gratulerer med epla-butikk!

    SvarSlett
  24. Gratulerer med (handle)nettbutikk!
    Jeg vil veldig gjerne vinne et nett og trekker 2 lodd :o)

    SvarSlett
  25. Gøy med din egen (handle)nettbutikk! Gratulerer!! :)
    Jeg vil selvsagt være med i trekningen, og trekker 2 lykkelodd.
    Fortsatt god helg!
    KLEM

    SvarSlett
  26. SÅ fine! Eg trekker eit lodd og håper det går igjennom:)

    SvarSlett
  27. Morsomme episoder, morsom blogg, morsomme tegninger, morsomme vesker- trekker to lodd og krysser fingre for at ett av dem er LYKKELODD! Ha det fint :)

    SvarSlett
  28. Så fine de var!
    Jeg blir gjerne med og tar 1 lodd :)
    Tipser om konkurranse hos meg også ;)

    klem

    SvarSlett
  29. Herlig!! Så utrolig flott idè, har tittet på epla-butikken din, dette må da være en flott gave gave å gi til den som har alt. : ) Skulle hatt et bok-nett jeg da, må nok tenke litt på det. ; )

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  30. Titt-tei!

    Jeg vil gjerne være med, og tar 2 lodd! Hvis jeg skulle bli den heldige vil jeg veldig gjerne ha en sånn med "Strikkelise" på (selv om jeg ikke kan strikke!!), måtte bare smile av den tegninga :)

    SvarSlett
  31. Gratulerer med epla butikk!
    Jeg hiver meg med! 1 lodd på meg :)
    Mvh Camilla

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med med 1 lodd :)

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Jeg tar veldig gjerne 1 lodd og krysser både fingrer og tær! God Helg! Hilsen sandra (sandra_h1@hotmail.com)

    SvarSlett
  34. Hei, jeg vil gjerne være med og tar ett lodd :) mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  35. Gratulerer med Eplabutikk! Der skal jeg innom og se etterpå! Kommer det mer enn handlenett der? Ser på bildene at du har tegnet på skåler også.

    Jeg vil gjerne ta et lodd i trekningen din!

    Hilsen Sybjørg

    SvarSlett
  36. Tar et lodd jeg! Ser ut som en av de tingene verden trenger de handlenetta (og de andre netta i butikken din)!

    SvarSlett
  37. Gratulerer:) Tek eit lodd eg, og blir fylgjar fordi eg likte bloggen din!

    SvarSlett
  38. Hei, dette er gøy, så jeg er med!!
    2 lodd til meg

    SvarSlett
  39. da blir det to lodd på meg :) linker til facebook :) rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  40. Åh, et lodd til meg:) Kuule tegninger du har!:)

    haugland_marit@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Gratulerer.
    Tar gjerne et lodd på ei flott veske.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...