29.07.2011




Barna er plassert på hytta hos snille besteforeldre. Nå er det oss og Jotunheimen!

2 kommentarer:

  1. Heisann!

    Da var jeg tilbake fra ferie, og har fått lest meg opp om ferien din. Skjønner at dere har hatt det fint i Danmark, litt regn til tross. Flott hotellopphold og gode greier. Den suiten kunne man sikkert raskt bli vant til! ;-)

    Må være rart å komme hjem til Oslo nå, etter å ha vært borte da tragedien rammet. Tror mange ferierende Oslo-borgere føler på det samme. Lettelse over at man ikke var i området da bomben traff. Men samtidig tristhet for at man ikke var der. For at man ikke kunne ta del i samholdet byen viste i tiden etter.

    Håper dere får en fin tur i Jotumheimen! :-)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...