09.07.2011

Bryllup

Gartner`n gifter seg med en sauebonde. Alle hjerter gleder seg. Gratulerer!

8 kommentarer:

  1. gratulerer.
    men sauebonde?
    jaja..

    SvarSlett
  2. men du silje du........ kan ikke du være så snill å tegne en tegning på bestilling for meg? Jeg er jo helt forelsket i strekene dine og jeg kunne ha tenkt meg en tegning fra deg av min litt spesielle familie :)

    Plis?

    eh..... jeg kan gi deg sjokolade uten at mannen din vet noe som helst ;) hihi

    Eller.... jeg kan..... hmm... ja hva kan jeg da.... hmm.... jeg kan mye rart altså... men jeg prøver å finne noe kanskje du kan være interessert i.....

    Kanskje jeg kan skrive en novelle om dere? hihi Eller.... skrive en sang? eller... ja... hmm.... sy noe jeg ikke kan å sy? ... hmm... eller bare rett og slett betale?

    *smiler mitt fineste smil*

    :)

    SvarSlett
  3. Koseleg:)) Sauebønder er ikkje til å spøka med, Whitebite!! ;)

    SvarSlett
  4. Bare send meg en Mail du trollmor!

    SvarSlett
  5. Dette er for fint til å være gratulasjonskortet. Det bør rammes inn. Jeg liker også streken din - det kommer en bestilling fra meg også.

    SvarSlett
  6. liker veeldig godt tegningene dine jeg og. Så gøy for de nygifte å få noe sånt!

    SvarSlett
  7. liker veeldig godt tegningene dine jeg og. Så gøy for de nygifte å få noe sånt!

    SvarSlett
  8. Så kjekt for dem,
    hørtes ut som en perfekt match!
    :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...