12.07.2011

Oslosommerdager

Dette skjer:
-Vi feirer at vi har vært økonomiske så langt i ferien med å kjøpe opptil flere ting vi ikke trenger, men som er fine å se på.

-Lillebøll har begynt å prate dølamål etter 4 timer med dølafamilien til mannen. Eksotisk.

-Jeg har klipt meg 9 år yngre og mannen har klipt seg 9 mm. Det er forøvrig like kort som jeg hadde den gangen jeg klipte av meg dredsene og fant pappas barbermaskin. Og feilberegna litt.

-Kjoledager. Kjolene dras opp av esken de vanligvis bor i, og får lufta seg. Konseptet med kjoler ble langt bedre etter at undertegnede (endelig) forstod konseptet med tights. En kvinne i stadig utvikling altså.

-Mannen og jeg har endelig blitt nesten enige etter en ca 4 mnd lang disputt om hvilken vei vi skal kjøre hjem fra Danmark.

Og sånn går dagene.

3 kommentarer:

  1. Hårklipp er bra! Dog alt med måte kanskje? ;-)

    Ting som er fine å se på må man ha, enten man nå trenger dem eller ei. Viktig for trivselen! :-)

    Ha en fortsatt fin sommer!

    SvarSlett
  2. Akkurat så innholdsrik som en ferie skal være!

    SvarSlett
  3. Ekte ferie, altså.
    Kos dere.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...