10.04.2012

17.maiforberedelser: Bunadsstapping og reparasjonsoperasjoner

Resirkulert bilde fra bunadsstapping #1 og bunadsstapping #2 i fjor for de som er interessert. Historiene gjentar seg.
Lykken er å stå midt på gulvet med armene ut til sida mens mormor og mamma ser på meg fra alle mulige vinkler. Setninger som: "Går det an å sette inn en lapp der?" eller, "kanskje jeg bare skal sy en ny bunad" hviskes og tiskes.

Men det er ikke meg det er noe galt med altså. Bunaden må bare repareres litt. Det er noe feil med livet..


Hvis du vil lese en ordentlig bunadsblogg, anbefales Fru Storlien.

4 kommentarer:

  1. Jepp, det er viktig å ha et godt liv:-) Og tusen takk for anbefaling!

    SvarSlett
  2. Oh no, måtte du bringe dette emnet på banen? Dårlig gjort! ;-) Har ikke passet bunaden etter at jeg fikk nr. 2. Det er 7 år siden! Håper stadig vekk på et mirakel, men neida. Må vel innse at det bare er å få den sydd UT først som sist!

    SvarSlett
  3. Huff, har tenkt på dette med å sy ut bunad siden Fru Storlien skreiv om det i fjor... Får bli sikkerhetsnål i år og.

    SvarSlett
  4. he he...jeg skal snart prøve min og jeg gruer meg.. da trekkes liksom hele årets synder frem i dagslyset, hvor mye jeg har kost meg siden i fjor...tenke seg til om det blir en lapp her og en lapp der på min også..

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...