16.04.2012

Min InternettFadder?

Søndag tikka verdens hyggeligste kommentar opp under "erdetlovåhåpeatkattadør?"-innlegget. Thea har lest bloggen tilbake til start, og det i seg selv er jo en imponerende prestasjon.

Siden Thea har lest seg tilbake til start, har hun for tiden mer oversikt over mitt eget liv, enn det jeg har selv. For eksempel påpeker hun at jeg trenger bunadssko i god tid før 17.mai. Det er jo ikke så rart jeg trenger nye sko i og med at gravidesilje fikk større føtter, og bunadsskoa som (selvfølgelig) var vonde fra før av, ble kassert. Siden fjorårets blogginnlegg hadde jeg selvfølgelig glemt at skoa var for små, så at noen minner meg på det, det setter jeg pris på.

Men, det er en ting ved Theas kommentar som gjør meg litt urolig. "Var noen andre ting jeg skulle tipse om også, men der har jeg visst glemt i farten". Betyr det at det er noe mer jeg har glemt? Igjen? Noe viktigere enn sko? Hva kan det være? Forslag? Jeg har ikke peiling. Men at det er noe, det tviler jeg ikke på.

3 kommentarer:

  1. Hun er vel heller en bit av det som skulle ha vært deg, men som flyter avgårde. Ja, for det er vel ikke bare jeg som har det sånn at en del av jeg-et er på stadig vandring..?

    Lest bloggen tilbake til start, det står det respekt av!

    SvarSlett
  2. Godt å bli minna på sånt. Jeg som leser ett og ett innlegg husker ikke hva du skrev om forrige uke en gang....æsj, det var jo ikke noe hyggelig sagt, he he.

    Aner ikke hva du har glemt.

    SvarSlett
  3. Hei igjen, Silje! Et innlegg pratiske talt om meg selv - wow! Det trodde jeg aldri kom til å skje!

    Neida, tror ikke det er noe annet du har glemt altså, var kanskje mer i de baner at -Så sporty dere var som kjøpte leil og pusset opp med småbarn/baby i hus -Så hyggelig å gå på elveturer, det vil jeg også gjøre når jeg flytter tilbake til byen -Gratulerer med rekkehus! -For en fantastisk familie og storfamilie du har.

    Men igjen, så har jeg jo glemt de jeg hadde tenkt på, så kanskje det var noe viktig? Eller hvertfall nyttig ;)

    At jeg leste meg tilbake til start (over en kort periode) sier jo mer om bloggen din, enn om meg - den er underholdende! Jo, og kanskje den sier om meg at jeg trenger en hobby..

    PS Erget meg over at jeg glemte en s i bunadssko. Vanligvis er jeg en petimeter når det kommer til rettskriving.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...