08.04.2012

Påsketegn #8/2012

Hyttebokskriving
-Føremelding: Du kan gå på beina, med pulk, med akebrett, med barnevogn og på ski.
-Solveggen gjorde susen. 30 grader på det meste, og fregnene har poppa opp!
-Bittelillebøll har kost seg i glansen, og foreldrene hennes har i løpet av ferien funnet ut at hun antagelig er venstrehendt. Likt med denne oppdagelsen dukka spørsmålet: "er vi dårlige foreldre som ikke har merka det før?" opp.
-Melissa eggkoker har blitt en del av hytteinventaret. Hun er en smule lunefull og noe utilregnelig.
-To lammelår er fortært
-Påskerenn ble avviklet
-Pappa'm min har fulgt med på flytrafikken på ipaden. Mamma'n min har spilt wordfeud. Øvrig familie har spilt rumble. Innimellom har vi lest bøker, retta prøver og spilt yatzy på retrovis.

Nå skal vi hjem til dusjen!

6 kommentarer:

  1. Min jente er venstrehendt, og jeg mener dat du har funnet det ut tidlig. Veldig god mor, altså. ;-)

    SvarSlett
  2. Her i huset var minstejenta 2 år når det ble oppdaget at hun er venstrehendt. Så jeg tror dere er helt normale. :)

    SvarSlett
  3. Du lager så fine tegninger! Så deilig å ha alt oppsummert slik i bilder! :D

    SvarSlett
  4. ... Og alle var enige om at det hadde vært en fin ferie!?! Det høres i allefall sånn ut! :-)

    Regner med dusjen var fantastisk!

    SvarSlett
  5. Herlige observasjoner. Den hyttaboka deres må være den mest underholdende i hele landet, super!

    SvarSlett
  6. For noen fantastiske illustrasjoner!!!
    Den desidert beste var den med lammelårene!
    Nå ble jeg glad :D

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...