17.04.2012

Silje syr og skryter

Eller skryter og syr. Jeg fant et supersimplebubbleskirt på Pinterest som jeg har sydd til Lillebøll. Skikkelig fint altså. Hvis man ikke snur det og ser inni da, men det gjør jo ikke dere. Symaskinen og stoffet hadde noen små disputter underveis, men jeg kom i mål tilslutt. Det syns jeg slett ikke er verst i det hele tatt, da jeg både stilte på stinglengden, fora med et annet stoff og snurpa sammen skjørtedelen før jeg monterte den fast i beltedelen. Puh!
Stoffet er superelastisk bomullsstoff, og helt umulig å klippe rett. Fordelen med supersimplebubbleskirt-et er at det ikke er så farlig om det ikke er likt overalt. Det syns nemlig ikke. Men seriøst, hvordan klipper dere sånn stoff? Er det en hemmelighet, og kan jeg få ta del i den? Eller klipper dere bare og lar det stå til?


2 kommentarer:

  1. HAr ikke prøvd, så ingen tips å komme med dessverre. Men skjørtet var veldig fint, så fortsett å være stolt :)

    SvarSlett
  2. Stilig skjørt!! Og så bra at du likte pute-diy`n min!! :D Det er kjempemoro å sy puter,og kjekt å slippe bruke glidelås. Ha en fin dag!!

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...