18.10.2012

Dagens kompliment

"Mamma, du er litt rar og veldig nydelig"

-Lillebøll (4)



4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Det er de beste komplimentene!Og de må huskes til de dagene de ikke-veldig-hyggelige-kommentarene..for de kommer. Angrer på at jeg ikke har skrevet ned flere av slike kommentarer fra gutta, har glemt de, og jeg må ha noe å slå i bordet med til konfirmasjonen og sånn;) Håper det kommer flere!!

    SvarSlett
  3. Jeg er i grunnen enig! Og det ER en kompliment.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...