10.10.2012

Danseforestilling?

"Mamma, har alle de andre jentene på dansinga også pappaer?"

Jeg trener på et dansested. Dere som kjenner meg, stusser kanskje litt på det, men jeg har faktisk vært balletdanser tidligere. Min karrieretopp var i 7-årsalderen da jeg fikk stå i midten og rulle med armene mens jeg gikk frem og tilbake. Tenk det!

Uansett. Å trene på et dansested innebærer at step er step med dansebevegelser, zumba er førtitusen forskjellige dansebevegelser. Bodycontrol innebærer at du på et eller annet vis skal ha kontroll på bodyen mens du ligger eller står i en absurd stilling og slapper av.

I natt drømte jeg at jeg stod på scenen under årets juleforestilling. Min stive ugrasiøse mammakropp prøvde så godt den kunne å bevege seg etter musikken. Det siste jeg husker er at jeg tok en pilét og det var helt stille i salen. Ikke en klappa.

3 kommentarer:

  1. Hvis jeg hadde drømt det så hadde jeg snublet og falt ned av scenen. Det hadde jeg gjort hvis jeg hadde vært våken også. Da kunne jeg jo håpet at noen lo...

    SvarSlett
  2. Det der høres ut som et mareritt, spør du meg.

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...