04.10.2012

Jeg blir glad..

.. av å gjøre andre glade, og ekstra glad når jeg får melding om at noen har gjort tante T glad av min tegning. Jeg syns det rett og slett er utrolig fantastisk å vite at noen har likt det jeg har gjort, printa ut og hengt opp "Ta deg et smil og gi det videre plakaten" på Tante T sin butikk.

Takk!


Og vil du ta deg et smil og gi det videre er det bare å printe ut og henge opp! Linken ligger under grunnet tregt hyttenett og krøll med bloggerappen..

http://siljessmaogstoretanker.blogspot.no/search?updated-max=2012-09-27T22:50:00%2B02:00&max-results=7&m=0

6 kommentarer:

  1. Den henger på Mäklaraffären i Tønsberg også:)

    SvarSlett
  2. Utrolig gøy!!! Det er heller ikke jeg som har hengt den opp på Mega på Fjellhamar. :-)

    SvarSlett
  3. Artig:) den må jeg få skrevet ut..

    SvarSlett
  4. Du henger på jobben min også :) Kanskje jeg må sykle bort på Mo til uka og gjøre en innsats i lokalmiljøet også :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...