14.10.2012

"Den som er med på leken...

... må tåle streken" ropte jeg triumferende ut mens mann og venninne (tror forøvrig jeg bytter de ut begge to), ler seg ihjel og rister på hodet over at jeg visste at det var steken og ikke streken, de måtte tåle. Når jeg ringer pappa for å kjefte på han for å ha bedrevet vranglære, ler han og sier "streken, nei, Silje, det var dumt sagt, det har du ikke lært hjemme". Dessverre satt jeg han på høytaler fordi jeg skulle bevise at jeg hadde rett.

Følelsen er den samme som når jeg innså at de ikke synger "ah, ah, ah, ah, stena line, stena line", altfor sent.

6 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha, vi har vel alle noen sånne. Kommer ikke på noen egne akkurat nå, så sier det vel mest for å trøste, he he.

    SvarSlett
  2. Jeg var helt sikker det het ekspresso-kaffe, for det var liksom så raks kaffe...tante T

    SvarSlett
  3. Jeg synes at i ditt tilfelle passer "Den som er med på leken, må tåle streken" innmari bra. Så bare fortsett med det, du, og tegn som hevn! ;)

    SvarSlett
  4. ikke synger de "nå skjerpes skreiene" heller....
    Og jeg sier også streken.
    Og de SYNGER faktisk stena line, på jingelen, om ikke akkurat på originalen. Nemlig.

    SvarSlett
  5. Og her driver mine venner og ler av at jeg blander innfinne og avfinne!

    SvarSlett
  6. Hihi.. Jeg lo i beste mening, tenkte at du da ville huske hva det faktisk heter neste gang. Så du kan bare våge å bytte meg ut ;)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...