12.10.2011

Konsertopplevelser

-En konsertopplevelse er kanskje ikke like romantisk med tre av mannens kakledamekollegaer rett bak deg. Sitteplass til flere tusen, hva er sannsynligheten? Men for all del, hyggelig at de fikk være med på bryllupsdagsgaven min da. Det er jo trivelige folk mener jeg.
-Etter å ha vært hjemme med vannkopploppelillebøll i et par dager har en rosa, stor spenne, med hjerter, sneket seg i håret mitt og med på konsert. Sikkert noen som syns at jeg har pynta meg fint for å gå på konsert. Men for eventuelle nye lesere kan jeg informere om at store, rosa spenner ikke er typisk meg!

Ellers må jeg si at Antony and the Johnsons og KORK var veldig, veldig fint.

3 kommentarer:

  1. Kaklende damer/herrer/whatever på konsert er generelt en uting. Jeg får lyst å snu meg og si at de heller får gå hjem og sette på CDen hvis de ikke skal følge med... men jeg tør aldri gjøre det...
    Kjempestilige trykk og gavelapper du har laget! Du er bare superkreativ, altså!

    SvarSlett
  2. Damene kakla bare før konserten altså, så det var greit. Men syns jo det var litt komisk at vi ble sittende sammen.

    SvarSlett
  3. Rosa spenne i håret er søtt
    og konsert er kjekt.

    Men du Silje?? Du som er ein racer på BlogPress. Dersom du får tid ein gong,greier du gje meg eit tips om korleis eg får lage link?

    Og gjerne om kva som er cluet med store bilder. Veit eg skal skrive inn nokre tall, men er det slik at summen av dei talla må bli ein fast sum? Har laga eit brokete testinnlegg i dag. Fekk til eit litt større bilde, men det var vel litt tilfeldig...

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...