11.10.2011

DIY: Trykke dansende mennesker

Jeg har funnet et par lure triks for at Lillebøll ikke skal klø på vannkoppene. Det første: Hver gang hun klør, får hun lov til å klø på armen min. Og det andre: Male. Med pensel i hånda, har hun ikke tid til å klø på vannkoppene. Nå er det kanskje noen som tenker at Silje liker 1: Å bli klødd, 2: Å male. Og det har dere forsåvidt helt rett i. Men det er da viktig at jeg har det bra og.

Mannen kom hjem fra London for litt siden med en kunstbok full av inspirasjon, og nå fikk endelig Lillebøll, eller ok, jeg, prøvd ut  noe som jeg tenkte skulle bli kort (eller kort) eller handlenett eller begge deler.

Idag var dagen da vi fant litt her og litt der, og malte med det vi fant. Jeg gikk systematisk til verks med skumgummi som jeg klipte til i passe størrelser (en arm, et litt lenger bein, en kropp, en fot, og hår og hender er malt med enden på en spenne). Gjør sånn her:
Lillebøll valgte seg Lego, playmo og en gammel kindereggfigur. Det ble jammen fint det og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...