17.10.2011

T-banetøs

-Herregud, det er bare så irriterende at når jeg kjøpte den Mulburry/Burburry (med forbehold om skrivefeil) -veska så kom det en annen farge i butikken etterpå. En nyanse mørkere enn den jeg har. Det er bare sååå vanskelig å ikke shjøøpe den. Den er bare dødsfin.
-Mmm, jeg vet.


Samtalepartner av, mannlig student på.

-Og heeeei, studerer du? Hva da? Er ikke det shjikkelig vanskelig? Jeg har også studert før.

Kan vi begynne å sette alle veskeogoppsjekkingsjentene i egen avdeling på t-banen, så slipper vi som har glemt ørepropper å høre på.

(Og for de som lurte på om det ble dannet et par mellom Stortinget og Nationalteateret idag, så ble det ikke det. Studenten dro for å studere.
Og Mulburry/Burburry (ja, jeg er på gyngende grunn når det gjelder vesker) -jenta dro på shopping. Eller shjåpping som hun sa.)

6 kommentarer:

  1. Lur student! :D

    En må være rimelig tøff/bortreist for å drive sjekking på t-banen altså... :D

    Men underholdning i hverdagen er det jo. ;)

    SvarSlett
  2. Å, jeg savner t-banen! Alltid noe underholdende der.

    SvarSlett
  3. Sikker på at hun ikke dro på schinoo?

    SvarSlett
  4. Stakkars jenta, hun hadde sikkert veldig lyst på shjærste. :)

    SvarSlett
  5. Jeg gikk bananas i arkivet ditt i går. Elsker bloggen din. Du er dritmorsom! :D

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...