26.10.2011

Hemmafru




Hva man gjør når man har vannkopper i hus:
-bretter papirstjernejuletrepynt
-vasker ovn
-begynner på er joggeprogram man skulle begynt på for lenge sida
-spiser brødskive med syltetøy og brunost og nesquik til lunsj
-passer på vannkoppbarnet (nei, lista er ikke i prioritert rekkefølge)
-vasker alle dyner og puter
-lager (i all beskjedenhet verdens beste) grønnsakssuppe

Mannen vil ikke at jeg skal begynne å jobbe igjen. Det tror jeg at jeg har en kollega som er uenig i.

1 kommentar:

  1. Du glemte et viktig hemmafru-punkt på lista:
    - Blogger om det. :)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...