24.12.2011

Hjelp!





Jeg har fått symaskin! Hva gjør jeg nå?

10 kommentarer:

  1. Gratulerer.

    1. Tre i overtråden.
    2. Fylle undertrådspolen med tråd.
    3. Sette undertrådspolen på plass.
    4. Trekke undertråden opp
    5. brett en stoffbit dobbel og legg den under trykkfoten.
    6. Tråkk på pedalen.

    Sy bare lange sømmer på dobbelt stoff til sømmene blir pene og du kan stille inn stinglengde og zikkzakk.

    SvarSlett
  2. Hihi, lære å sy?


    Ønsker deg og dine en riktig god jul.
    Juleklem Tonje

    SvarSlett
  3. gratulerer! og så melder du deg på kurset Sy et enkelt plagg i Asker husflidslag....veeeldig hyggelig kurslærer, bare spør hun Innerst i veien:)

    SvarSlett
  4. 1. Tar en hikkas for å roe nervene
    2. Melder deg på sykurs (følg lærar Storliens råd)
    3. Opplever glede over egne ferdigheter

    Yeaaaaaaaaah!

    SvarSlett
  5. Jeg har fått heklepose - av tante T. Design "Surresilje" -
    kjempefin :)

    SvarSlett
  6. Finner kjellerboden og fortrenger at du har fått den?

    SvarSlett
  7. SY de lekreste kreasjoner på 1-2-3 selvfølgelig, som Elisabeth her over viser gang på gang at det bare er å sette seg ned å gjøre vel.....? sukk....

    God første juledag! :)
    Jeg er innom for å ønske deg og dine en riktig god jul og et fremgangsrikt nytt år! :)

    SvarSlett
  8. Hadde eg fått ei, hadde eg overlatt den til mannen;) GOD JUL!!

    SvarSlett
  9. Gratulerer!
    Dersom du googler lær å sy, så er sjansen stor for at du havner hos meg. Det er ein av dei mest søkte orda hos meg, hohoho! Stakkars folk, ikkje noko hjelp å få.
    Lurt å starte med det nederlaget å måtte lese bruksanvisninga. Og halde fram med å ha den liggande i nærheten kvar gong sysmaskina skal fram. Det siste gjeld ikkje dersom du brukar maskina kvar dag....;)
    Ha ein fin dag.

    SvarSlett
  10. Hihi, mange gode råd her. Kos deg, uansett hvilken innfallsvinkel du velger. :-)

    SvarSlett

Det er stas med kommentarer. Jeg takker og bukker!

(Jeg har måttet fjerne muligheten for å kommentere anonymt en liten stund pga masse spam. Men send meg gjerne en mail hvis du har noe på hjertet!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...